Πολιτική επιστροφών

Δικαίωμα υπαναχώρησης.

Ο πελάτης – καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση της πώλησης μέσα σε αποκλειστική προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών, η οποία ξεκινά από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης - καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των πωλούμενων αγαθών

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη, χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση και κόστος για τον πελάτη - καταναλωτή, πλην των εξόδων επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο), η οποία θα γίνεται με δική του μέριμνα και ευθύνη.

Διευκρινίζεται πάντως ότι για να ασκήσει ο πελάτης - καταναλωτής το δικαίωμα της υπαναχώρησης και να προχωρήσει στην επιστροφή των αγαθών και γενικά σε κάθε επιστροφή μη ελαττωματικού αγαθού, αυτή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός της ως άνω αποκλειστικής προθεσμίας, δηλαδή η δήλωση υπαναχώρησης θα πρέπει να περιέλθει στην Εταιρεία το αργότερο εντός αυτής της προθεσμίας (απόδειξη ημερομηνίας αποστολής ή σφραγίδα του κούριερ.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο πελάτης – καταναλωτής οφείλει να επικοινωνήσει με το κατάστημα στο τηλέφωνο 2105244287.

Η Εταιρεία προβαίνει στην επιστροφή των χρημάτων μόνο μέσω τραπεζικής μεταφοράς . Σημειωτέον ότι η Εταιρεία δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο πελάτης - καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία.

Ο πελάτης - καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά ή τα μεταβιβάζει στην Εταιρεία χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στην Εταιρεία την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση της πώλησης, ακριβώς στην κατάσταση που παραδόθηκαν στον πελάτη - καταναλωτή, ήτοι στην αρχική τους κατάσταση, μαζί με την συσκευασία τους και το σύνολο των εξαρτημάτων, των ταμπελών/σημάνσεων (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ.) και των εντύπων και των παραστατικών που τα συνοδεύουν.

Ειδικώς, στην περίπτωση των ειδών που περιλαμβάνονται σε ειδικότερη συσκευασία, ιδίως για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (όπως όλως ενδεικτικώς π.χ. μαξιλάρια-μαξιλαροθήκες-καλαθάκια κλπ.), η συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί, δηλαδή το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν ισχύει στην περίπτωση της προμήθειας σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.Η προθεσμία τηρείται εάν ο πελάτης - καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.

Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές όταν πρόκειται για ειδική παραγγελία δηλαδή όταν έχετε  επιλέξει προϊόντα άλλων διαστάσεων πέραν των καθορισμένων. Για τις παραγγελίες που γίνονται σε ειδικές διαστάσεις και στις εκάστοτε ανάγκες του πελάτη η πληρωμή γίνεται μόνο με τραπεζική κατάθεση ή πληρωμή μέσω κάρτας(δεν υποστηρίζεται η επιλογή της αντικαταβολής).

Οι παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί και πρόκειται να γίνει παραλαβή των προϊόντων από το φυσικό μας κατάστημα,από τη στιγμή που θα ειδοποιηθεί ο πελάτης ότι είναι προς παραλαβή μέσω του συστήματος ενημέρωσης παραμένει στο χώρο για 10 εργάσιμες ημέρες και μετά ακυρώνεται.

Για να γίνει κράτηση προϊόντων πρέπει να γίνει εξόφληση του συνολικού ποσού διαφορετικά δεν υφίσταται δέσμευση προϊόντων.

Οι ταπετσαρίες πληρώνονται μέσω κάρτας ή μέσω τραπέζης και δεν επιστρέφονται ούτε ανταλλάσσονται με άλλο προϊόν.

Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε πίνακες - ταπετσαρίες -κατασκευές plexiglass,μαξιλάρια,κουνουπιέρες,καλάθια.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση που συμφωνήσει το κατάστημα με τον πελάτη γίνονται μόνο κατόπιν επίδειξης του νόμιμου παραστατικού στοιχείου(απόδειξη).Επιστροφές χρημάτων σε προϊόντα που έχουν τιμολογηθεί δεν γίνονται.                 

Ο πελάτης - καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Ο πελάτης - καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

*Οι επιστροφές γίνονται δεκτές αποκλειστικά και μόνο με ACS COURIER και πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλαμβάνεται το προϊόν,χωρίς να έχει υποστεί κάποια ζημιά,να είναι κλειστό στην αρχική του συσκευασία ώστε να είναι κατάλληλο προς μεταπώληση καθώς και να συνοδεύεται απαραιτήτως από την απόδειξη αγοράς.Χωρίς το σχετικό παραστατικό επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται.

*Παραγγελίες που επιστρέφονται από τον πελάτη γιατί έδωσε εντολή παραλαβής από το εκάστοτε κατάστημα της περιοχής του και πέρασε το χρονικό περιθώριο παραμονής του δέματος στην εταιρεία courier με αποτέλεσμα να επιστραφεί για να αποσταλεί εκ νέου ο πελάτης θα πρέπει το σύνολο της νέας αποστολής να το εξοφλήσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης για να αποσταλεί η παραγγελία και τα μεταφορικά χρεώνονται εις διπλούν. 

Τέλος, σε κάθε περίπτωση, για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα τηλεφωνικά με το τμήμα επιστροφής προϊόντων στο 210 5244287.